Waar blijft mijn bestelling?

Wij vinden het vervelend om te horen dat je jouw order nog niet hebt ontvangen. Om erachter te komen waarom deze nog niet is geleverd, moeten we een aantal stappen volgen.

Controleer je adres

Log in op jouw account of controleer de bevestigingsmail die je hebt ontvangen om te zien of het ingevoerde adres juist is. Wanneer je order is geplaatst met een foutief adres, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we een oplossing kunnen bedenken.

Is de order afgehandeld?

Je kunt in jouw account of mailbox terugvinden of de order is verzonden. Heb je een product besteld dat niet op voorraad is, kan het tot twee weken duren voordat deze weer op voorraad is. Wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, staat jouw order waarschijnlijk in backorer. Levertijden starten wanneer je een verzendbevestiging hebt ontvangen per mail.

Wanneer is de order verzonden?

We zijn hevig afhankelijk van de lokale vervoerders om jouw pakket op tijd af te leveren. Helaas kunnen wij de onvoorziene situaties zoals stakingen bij de vervoerders of luchthavens, extreme weersomstandigheden of de douane niet beinvloeden. Onder normale omstandigheden wordt een order binnen twee weken geleverd, maar er is een mogelijkheid dat de order is vertraagd. Controleer dan de datum waarop je order is verzonden. Is het minder dan twee weken geleden? Wacht dan nog een aantal dagen op de levering.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Als je bestelling nog niet is geleverd en je hebt geen bericht van vertragingen ontvangen, neem dan hier contact met ons op.