Hoe kan ik mijn bestelling traceren?

Orders buiten de Europese Unie worden verzonden met tracking, orders binnen de EU worden verzonden zonder tracking. Wanneer je order uit meerdere hoesjes bestaat, is er de mogelijkheid om deze te upgraden naar verzending met tracking. Zelfs wanneer de klant binnen de EU woont! Is je bestelling verzonden met track en trace, dan zijn er twee manieren om jouw verzending te traceren.

Inloggen op je account

Heb je een account gemaakt tijdens het bestellen van jouw hoesje, dan kun je hiermee inloggen op onze website. Ga dan naar de order pagina en klik op de betreffende order. Er zou dan een trackign code moeten staan. Is er nog geen tracking code? Dit kan twee dingen betekenen. Of je order is verzonden zonder tracking code of de order is nog niet verzonden. Wanneer de orderstatus ”compleet” is, dan hebben we de order verzonden.

Controleren van je e-mail

Zodra de order is verzonden, ontvang je hier een mail over. Heb je deze mail nog niet ontvangen, is jouw order waarschijnlijk nog niet verzonden. Controleer ook de spambox binnen je mail wanneer je helemaal nog geen mail hebt ontvangen. De tracking informatie wordt in een aparte mail toegestuurd. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar geen tracking code, dan is jouw order zonder tracking verzonden.